En lista....

Snodd från Michaela, men självklart med mina egna svar. :)

Lista.


A is for age: 24
B is for booze of choice: Vin
C is for career: Har inte bestämt mig än. Men Arkeolog eller att jobba på ett museum vore skoj.
D is for your dad's name: Magnus.
E is for essential items to bring to a party: Ett glatt humör och en annorlunda blomma.
F is for favourite song at the moment: Vet inte riktigt, men Jolene med Dolly Parton funkar ju alltid.
G is for favourite game: Har nog inget.
H is for home town: Stockholm.
I is for instruments you play: Skinnflöjt lite då och då.
J is for jam or jelly you like: Körsbärsmarmelad.
K is for kids: Jepps, fröken S.
L is for living arrangements: Nu i en lägenhet men sen när jag "blir stor" vill jag gärna bo så att jag har en tomt att gå ut på.
M is for mother's name: Eva
N is for name of your crush: E (så ovanligt namn så det får räcka med första bokstaven så länge.)
O is for overnight hospital stays: Tre nätter.
P is for phobias: Spöken,oftast mörker och parasiter.
Q is for quotes you like: ????
R is for relationship that lasted the longest: 4,5 år
S is for sartorial style: Det vete faan.... men stuprör, stövlar utan klack och en snygg tunika funkar alltid.
T is for time you wake up: Om jag inte ska göra något speciellt blir det nog vid 10.
U is for underwear: Gärna svart och lite spets. Men annars rätt enkla. String har jag inte haft på 5 år...haha...kärring...
V is for vegetables you love: Allihopa.
W is for weekend plans: Have no idea...
X is for x-rays you've had: En, men fler om man räknar med de hos tandläkaren.
Y is for yummy food you make: Beror sig nog på....
Z is for zodiac sign: Jungfru

Drömde föresten att jag var hemma hos Elton John i natt. Vi satt på varsin toa i hans badrum och kissade. Samtidigt som vi pratade. Sen kom E och frågade om jag skulle med ut och röka. Men då sa jag att mina cigg e slut (de är dom  på riktigt till och med) så jag fick en av honom.
Sen var jag på rundvandring i skogen med Dogge och nån annan sån där sjunggubbe. Det var typ som en mulletur.
Lustiga drömmar man har........hahah.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0