Susanna.

I dag har jag namnsdag. Sicken tur jag har som har tre namnsdagar. Fast i dag var det ingen som kom ihåg mig. Men huvudsaken är ju att de minns min egentliga dag, Den 31 juli, Elin.

Har tagit en liten semester i fårn skrivandet här. men nu drar jag igång igen. Orkar inte sammanfatta allting nu, tar det i morgon istället.

Ska titta på en film snart, Young people Fu**ing, verkar rätt rolgi faktiskt ! :) Till det ska jag äta nachos och fettdrypande dipp...härligt värre.

Hörs i morrn!

"Hjärtas begär är som korkskruvar och bringar inte människans bästa.
Det näst bästa är av formellt slag: dansens mönster.
Dansa medan du kan.
Dansa, dansa, för rörelsen är enkel.
Melodin fastnar och slutar ej.
Dansa tills stjärnorna lämnar taksparrarna.
Dansa, dansa, dansa tills du stupar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0