Åååhh...jag döööööör....

alltid när jag hör Takidas "Curly Sue", sångaren har ju nämligen skrivit den till sin fru. Häftigt! (den e på radio nu)
Den är så himla skön den låten. Borde kanske ta och lyssna lite mer på dom, det sägs ju att de ska ha gjort en hel del andra bra låtar.

I dag var jag en riktig slowstarter, har inte gjort något vettigt egentligen tror jag. Pratat med mamma och pappa, blir nog en liten tur till Sthlm nästa vecka, pappa frågade om vi ville komma. S har ju tjatat hela sommaren efter att få åka till morfar, men han har ju varit ut på atlanten 1 månad och kom hem i fredags, så det har ju varit lite svårt. :) Då kan jag äntligen hämta mitt minneskort också så att jag kan använda min kamera igen.
Har i allafall lyckats släpa in mig i duschen och ska väl snart ta och klä på mig lite, sen ska jag fixa med lite paket som jag ska skicka i väg och det ska även inhandlas lite nya cigg. Sen ska jag ta och städa upp i min rövarkula också,eller så farligt är det väl inte, men fy jag kan inte slappna av om det är rörigt, får någon konstig krypande känsla i hela kroppen.
Har en hel del massa skit att hiva i väg också, en massa papper och grejer. Får ta det som en mission den här veckan tror jag.

Yada yada.... fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0