Better then all the rest!

Okej, sista inlägget nu då...

Hade lite svårt att somna om i morse efter att ♥ hade gått till jobbet så jag gick och satte på radion i köket och donade lite där i stället.
Och vad kommer inte då om inte en av mina absoluta favoritlåtar. Har alltid tyckt att texten är otroligt bra, men där i morse när jag stod vid diskbänken och fejade så fick jag som en liten såndär uppenbarelse nästan. För åh vad texten stämde till punkt och pricka.
Hmmm...jag tror att den hårdnackade ålen Elin håller på att bli till en neontetra i kvicksand.
Ser ju som en blind höna annars men den här gången hade jag nog någon slags supersyn tror jag.
Jag tror nästan att jag är lite stolt över mig själv faktiskt...
Men jag tänker inte avslöja vilken låt det är...näää...så kul ska vi inte ha det.... tar det en annan gång...kanske....

Åh, föresten, när jag kommer hem så ska jag köpa en ny bok. Såg att en av mina absoluta favoritförfattarinnor  (Denise rudberg) har kommit ut med en ny bok.  "Åse" hette den. Visste inte ens att hon skulle släppa en ny, jag som har stenkoll på henne annars. Den finns bara som inbunden än så länge eftersom att den är så ny så jag lär inte få tag på den innan jag åker och på Gotland blir det nog inget tillfälle till att springa och shoppa heller,eftersom vi inte kommer att hålla till inne i Visby mer än när vi kommer dit och när vi åker hem.
S kommer att vara hos sin far i 1-2 veckor när vi kommer hem  eftersom att han har semester då , så jag har lite tid på mig att springa i bokhandlar ( Fast det heter faktiskt Boklådor, en bokhandel flera boklådor...trot eller ej) då. weiiii... :)

blaj blaj blaj.....

Eftersom att jag har en sån otrolig humor så tänker jag dela med mig av en bild (klicka för att se den större) på mig själv när jag göra tårta och knäcker av mig ena armen samtidigt.....vackrast i landet så klart... ;)




Näää...natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0