En sån där fjantig grej!

Som jag råka stöta på....

10 Favoriter:

färg: blått.
mat: sushi.
band: just nu är det inget alls tror jag.
film: chocolat
bok: kan inte bestämma mig.
sport:  rida och åka skidor.
årstid: gillar början av alla .
veckodag: beror sig nog på
smak: salt
tid på dygnet: tidig morgon


9 för tillfället
humör:
glad
kläder: svart crepeklänning och gråa paljettiga trosor
bakgrund: ett soffarmstöd.
nagellack: inte alls.
tid: 18.19
omgivning: vardagsrum
irritationsobjekt: inget för tillfället
konflikt: finns nog ingen just nu
längtan: att slippa ha "semester"

8 första
bästa vän:
Helena på pojksidan var det nog Kenneth
screenname: Que?
husdjur: (egna? )Putte, en grön undulat
piercing: örona
förälskelse: Åhh... Rafael..haha..
musik: barnsångeCarola och Roxette
bil: Har ingen än.
kyss: Dominique (i Frankrike 97)

7 senaste
sagt:
"åh vad jag är töntig"
mat: kebabpizza
dryck: cocacola
biltur: var nog på Gotland med J och hnas barn + S.
kyss: med han som börjar på E
spelad låt: Nån Countrylåt på en amerikansk radiokanal
tv program: Måste nog ha varit Pussycat Dolls i går innan jag åkte ner på stan.

6 har du någonsin...

varit ihop med någon av dina bästa vänner:
Nej
brutit mot lagen: Ja
blivit arresterad:
badat naken: Bara i badkaret. Eller jo har säkert badat naken ute när jag var liten.
varit med på tv: Jäs
kysst någon du inte känner: Jepps

5 nej tack
kläder:
Sånt som känns uttjatat
mat: Viss inälvsmat
musik: kan nog lyssna på det mesta men Looptroop har jag välsigt svårt  för.
dryck: Gillar nog allt faktiskt
personlighetsdrag: Den som tror den är något.

4 saker
Du gjorde igår kväll:
Va med ♥
Du kan höra just nu: tåget
Du inte kan leva utan: Mina nära och kära
Du gör när du har tråkigt: surfar.... daaaaa

3 Personer
Du kan berätta allt för:
Beror på tillfället, är gärna sån som håller saker för mig själv.
Du tycker om: Svårt , kan ju inte bara välja en person heller.
Du inte gillar: Har inte så många jag ogillar, men de som har fördommar mot handikappade , invandrare etc eller dom som tror att de är något ligger ju rätt bra till. Även som som försöker visa sig förmer genom materiella ting, huvva, har aldrig och kommer aldrig att imponeras av sånt.

2 val:
Kaffe eller te:
Båda,
vår eller höst: Båda där också

1 önskan:
Just nu:
Vet faktiskt inte.... önskar så mycket just nu.... men det vore ju trevligt om jobbet öppnar snart igen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0