Glad!

Var lite arg i går  (men det löste sig med en hård cykeltur å lite starköl....fy va illa det låter...), men nu känns det bra, det kom nämligen en parfym på posten och sen två biobiljetter till Sex & City-filmen.
Blev jätteförvånad, trodde inte jag skulle vinna biljetterna faktiskt. Hade tävlat inne på Cocacola.se i mitten på förra veckan.
Ska se om jag kan lyckas dra med mig ♥....haha...kan ju bli lite svårt kanske iom att han e karl och SATC är en typisk tjejfilm. Kanske kan muta honom lite....fast med vad det vet jag inte...Popcorn känns ju inte så spännande precis...

Nää...ska väl ta och klä på mig lite och packa det sista, then it´s Gotland! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0