Rulladerulladerulladerej...

Helgen blev inte så tragisk trots allt.  Skulle ha gått ut med en kompis på kvällen bestämde vi lite löst, men hon var kanske tvungen att jobba men kanske skulle komma ner sen, men så blev inte fallet.
I stället så mötte jag upp mitt älskade ♥ och hans kompis nere på station ,de hade vart nere i Göteborgstrakterna. Kvällen blev riktigt trevlig faktiskt, hände väl inget direkt spektakulärt, kan de där rundorna nu känns det som .  :)
Sen blev det Happy Meal på vardagsrumsgolvet och en halvtimmes sänggymnastik..... tyvärr så var det ju inte jag som somnade först om vi säger så...haha.... kaaaaarlar... hur ofta somnar vi tjejer medans vi "motionerar" egentligen....hrrrmmm...  0,5 % av fallen kanske?!?! hahaha...

Söndagen gick i slöhetens tecken, vid halv tre tiden lyckades vi släpa ner oss till pizzerian och delade på en kebabpizza och köpte cigg. Sen släpade vi oss tillbaka. kände mig som en gammal kärring, hade druckit 2 drinkar och 2 öl, men ändå var jag tvungen att mellanlanda på busshållsplatsen (ligger mittemellan pizzerian och mitt hus) så matt var jag...
Efter några timmar så drog vi oss ner mot stan, köpte ett gymkort och tog tåget ut på "vischan" hem till ♥.
Kollade på "Dumpad" eller " Forgetting Sarah Marshall" som den heter på utrikiska. Riktigt bra film faktiskt.

I dag så hände det itne så mycket kirrade lite grejer nere på stan och sen försökte jag shoppa lite också, gick inte så bra, för det enda jag hittade var en klänning och en mössa till S inne på Polarn O. Pyret.  Men det var ju alltid nått iallafall.

Nu ska jag fortsätta å se min favoritfilm som jag har sett ett par gånger nu , Chocolat. Den är så fin.
Men först blir det nog en liten cigg tror jag. :)

Just ja, i dag är det prick 4 månader sen jag träffade mitt skrot, tiden går fort.....knasigt värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0