Lite kul...

Sitter och läser lite gamla blogginlägg från i vintras och våras. Hihi....tänk vad man glömmer snabbt och tänk vad roligt man skrev ibland. 
Hade varit hos Jessica en kväll och druckit några glas vin och sen när jag kom hem så skrev jag lite vanligt blajblaj, men även en rätt bra beskrivning på hur man nog vet att man är kär i någon. Den var lite gullig. :)

Gjorde hallon och blåbärspaj nu ikväll. Vi kan ju säga som så att det var tur att jag inte skulle ha gäster. Hittade ett recept på internet som verkade jätte bra och flera hade lovordat den pajen så visst, jag kör på det tänkte jag. Men njaaaa.... så i sista stund så lyckades jag rädda hallonen och blåbären från en säker död i ugnen. Och gjorde en smulpaj i stället. Blev gott, men annorlunda. Tror jag får ta och göra en ny i veckan. Pinsamt att misslyckas när det gäller matlagning och bakning. Jag som till och med har gått en restaurangutbildning.

Nepps, ska fortsätta kolla på en mysko film nu, Blueberry Nights heter den. Bra men väldigt annorlunda. Fast jag gillar ju sånt som är annorlunda, så det är perfekt.

Hjälp....det åskar å dundrar utav barafasen här nu helt plötsligt....iiihhh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0