Sex & The City!

Åhh... var på SATC i går, den var jätte bra. Men kändes lite konstigt att se dom på bio, man är ju så van vid att se dom på tv.
Fick med mig ♥  (han den där manlige och hårde typen), han och 3 andra karlar och en massa tjejer i biosalongen var det...haha
Vi hade väldans trevligt i alla fall, va å drack lite vin också sen.
Fick en mycket fin present också, en korkskruv....hihi.... precis vad jag behövde... :)

Åhh....igen.... ska nog ta och åka till IKEA och shoppa lite i veckan. Funderar bara på hur jag ska få hem allting. Kommer ju vara jätte pinsamt om jag ska åka buss med en sån där stor blå sak.
Jäjä....så är det om man bor i en stad där man inte känner någon som har bil. Eller jo det gör jag väl ,men de är inga såna man kan bara ringa "sådär".

Måste ner på stan och lämna tillbaka två saker iallafall. Ett par leggings jag köpte på Gotland, de känns onödiga och sen en tröja jag köpte till en kompis/bekant. Blev aldrig av att vi sågs den helgen då jag skulle ha gett honom paketet (försenad julklapp). Hängde ju med bort till ♥ i stället för att stanna kvar i stan på jippot.
Vi har väääääldigt sporadiskt (pratar typ 10 min på MSN en gång varannan månad typ) kontakt med varandra och inte kommer  vi att stöta på varandra någonstans heller. Så den åker tillbaka.. totaaaaaalt onödigt.
Och slutligen ska jag inhandla ett litet gymkort.... Elin ska bli biffig så det förslår.... ;) Nä, men min rygg e ju halvpaj så jag måste få rätsida på den iallafall.


Just ja, har kebabpizza i kylen.... blev lite hungrig tror jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0