Shopping!

Åh, hittade jätte fina ljuskronor i går på Ljuva Ting.
Ska nog klicka hem tre stycken faktiskt. Men det finns ett problem, jag är ju sån som aldrig tänder ljus....haha... kommer i håg när mamma fick för sig att tända ljus när vi åt middag när jag var liten. Jag skrek alltid rakt ut å bad henne att släcka dom. Dels så såg jag så dåligt och dels så tyckte jag att det var töntigt. Hmm....får träna på det där med att tända ljus, för det är ju lite mysigt faktiskt.

Här är dom iallafall, den som står längst fram,  (lånade bilden från sidan).



Hittade ett Bag-in-box ställ som var lite snyggt också...i lantlig stil... kanske ska klicka hem det också...haha...totalt onödig grej...



Kommentarer
Postat av: Linda m. 4 barn

vilka söta kronor...jättefina.

2008-08-14 @ 12:10:43
URL: http://tolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0