Tisdag!

Härliga tisdag, eller nått ! :)
I dag SKA jag ta tag i mina papper de är ju trots allt inte alls så mycket och borde ta knappt 10 minuter att fixa. Måste bara surfa lite först känner jag. :)

I går regnade det här, självklart när jag skulle ut, första gången när jag var till ICA så hade jag inget paraply med mig.
Kul, speciellt efterso matt jag hade min dyrgrip med mig. Min älskade väska. :) Men men , slängde jackan över den så att jag kunde skydda den mot regnet. Det är en sadelväska i cognacsfärgat skinn....oiiiii... Självklart  så spöregnade det när jag skulle ut från ICA också men tjejen  i kassan var så gullig så att jag fick ta en extra kasse gratis till min väska ! :)
Sen gick jag hem och torkade håret och braxorna och fick för mig att ta en sväng till även fast det regnade men denna gång tog jag med mig mitt "sateenvarjon" så att jag slapp att bli blöt. :)

Efter någon timme så dök ♥ upp. Han ska nämligen ut på lite äventyr och mellanlandade hos mig tills bussen västerut gick. Vi hade väldans trevligt, som vanligt. Kollade på en film som hete " The Love Guru" ,riktigt rolig faktiskt... :)

Näää...ska nätshoppa lite nu tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0