Tjena hejsan på dejsan du!

Här har det uträttats storverk minsann i dag. Det bara kryper i kroppen på mig när det blir rörigt och är en massa grejer som ligger som inte används. Så i dag tog jag och rensade och har kastat en massa som inte används (även om de har legat undanstoppade). Har varit lite slarvig med att hålla i ordning med sånt där småkrafs nu i sommar känner jag.
Satte även upp en "ingen reklam tack" skylt på dörren, min andra råkade jag ju kasta. Snygg blev den inte, men den duger tills jag orgar engagera mig i en ny! :)


I morrn blir det Sthlm, ska åka och hälsa på pappa. Min äldsta brorsa (21) kommer dit med hans tjej också.  Lite kul inte ofta vi alla barn är samlade ute hos pappa. Har två till brorsor som är 10 och 13 också.
Tar med S också för hon har ju tjatat om morfar hela sommaren nu.
Får träffa min kära lilla vovve också, Ronja. Min stora kärlek. Skönt med lite kvällspromenader också. :) Det är ju så fint där ut.
Kan ju även passa på att ta med mitt minneskort som jag glömde sist jag var hos pappa. Så att jag kan få upp lite bilder här.

Selma har redan hoppat i säng. Känns som att det är dags att börja med de vanliga sängrutinerna nu igen när det är dags för dagis och vardagen snart.
Till vardags så ska hon helst hoppa i säng runt kl 19.00, men i bland kan det bli 19.30. Blev det sistnämda nu i kväll. en bra början.

Ska snart titta på Trinny & Susannah och sen Leila bakar. Älskar det programmet, allt ser så himla gott ut.
 Är så sugen på att baka faktiskt. Brukar ju baka bröd i bland och bullar rätt ofta. Men nu har jag nog inte gjort den sen i mars tror jag. dags igen snart alltså, får ta det nästa vecka när jag kommer hem.
Ska nog plocka lite till sen också. Har mutat mig själv med att få åka till IKEA sen nämligen någon dag. haha... ska shoppa lite nytt nu inför hösten.


näää... nu börjar mitt tv-program..... 

Arrivederci e buona sera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0