You're a bum , You're a punk ,You're an old slut on junk..

Living there almost dead on a drip
In that bed
You scumbag
You maggot
You cheap lousy faggot
Happy Christmas your arse
I pray God
It's our last.......


Åh, har glömt bort världens bästa låt med världens bästa text, älskar den....hahah..
Såg precis "P.S I Love You",  riktigt bra film ,både skrattade och grät. Precis som det ska vara när man ser en film.
Brukar alltid sms:a de 6 sista rader i refrängen till min kära lillebror som julhälsning.....visst e jag en snäll storasyster. :)

Velar lite ang. IKEA, Har ungefär en tusing att shoppa för pryttels. Men kanske borde spara de pengarna till något viktigare. I stället för att köpa en massa nytt  småkrafs för att jag har tröttnat på min lägenhet som den ser ut i dag. Även om det är  fint ändå tycker jag. Vill nog bara förnya mig lite tror jag, ombyte förnöjer sägs det ju.

Snyggaste karln i stan ringde för ett tag sedan. Han gör mig alltid så glad!  ♥

Hmmm... vad ska man hitta på i morrn då....typ 1 månad kvar tills jobbet öppnar, tänkte ringa chiiifen då också prata lite med henne....och säga att jag fortfarande är tillgänglig, vi pratade nämligen om det strax innan de stängde i juni...trallilaaa....Hade ju tänkt att jag skulle köra en IKEA-sväng som sagt  i morrn ju men njaooo....pengar blir ju aldrig gamla, som mamma brukar säga.
Men halleluja , vad ska jag göra i 1 månad....blir toooooooooookig....jag som är så van vid att ha något att göra på dagarna, har ju jobbat sen jag var 16 fram tills jag var 19 och den var jag ju iofs mammaledig i 2 år men då fanns det ju mycket att hitta på . Och sen efter det så pluggade jag ju i 3 år. Så nu när jag har varit ledig i ca 2 månader så klättrar jag på väggarna nästan...

Ligger i sängen just nu...skööönt...men madrassen är lite knölig...hoppas att den plattar ut sig snart, som tur är det bara från knäna och neråt som den knölar sig, så jag störs ju inte direkt av det.

Kanske ska börja brodera? Eller hmmm....sy något kanske... har ju lite tyg hemma... iofs är symaskinen från 50-talet och bara har raksöm, men varför inte...kan ju sy en neccessär eller något... en väska till Selma eller täcke och kudde till hennes dockvagn....hihi.. blev ju nästan sugen på att göra det NU ju, men får nog vackert vänta tills i morrnbitti tror jag, annars blir grannen inte så glad....fast iofs....hon "skurar" ju badkaret kl halv ett på natten... eller vad det nu var som frenetiskt "friktionerades" där inne...hahah....

Drömde en skum dröm häromnatten föresten. Om Blondinbella. Hon hade helt plötsligt fått en egen talkshow och just den här gången så skulle Amy Diamond komma dit och laga mat. Maten var väldigt konstig för det var typ vispadgrädde, ketchup som hon hällde i i en stekpanna och sen klippte hon äver tunna skivor av någon skinka eller korv  damtidigt som det låg kyckling där i. Och mitt i allt så få frågade Blondinbella om Amy om hon var lite nervös för att hennes mamma satt i publiken?! 'och nej det var hon inte, och samtidigt  som hon sa det så zoomade de in hennes mamma , som i detta fall var Shirley Clamp.....haha....hmm....mysko....fast jag brukar ju drömma mysko drömmar jag...

Nä, en liten nattacigg skulle inte sitta helt fel just nu tror jag....oiiii...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0